Jesteś szefem działu Marketingu Eventów w firmie zajmującej się audytem wewnętrznym. Nic więc dziwnego, że dostajesz do realizacji rożne nietypowe zlecenia. Teraz przed Tobą stoi zadanie organizacji trzydziestolecia firmy. To bardzo ważna uroczystość, wymaga odpowiedniej oprawy. Oczekiwania są postawione bardzo wysoko. Masz kompletnie zaskoczyć uczestników. Musisz wymyślić, coś bardzo oryginalnego, zwłaszcza że dekadę temu impreza była szalona: tropikalne klimaty, gorące tancerki, dzikie zwierzęta. Co może to przebić? Może pokazy barmańskie? Czemu nie? Zwinni mężczyźni, odpowiednio ubrani (lub nie), wystylizowani, poruszający się zamaszystymi, skoordynowanymi ruchami. Damskiej części publiczności z pewnością to przypadłoby do gustu. A co z Panami? A kto powiedział, że pokazy barmańskie muszą być tylko w wykonaniu mężczyzn? Z pewnością na polskim rynku uda się znaleźć atrakcyjną barmankę, która rozgrzeje męską część publiczności. Wystarczy, że na koniec podpali przygotowane drinki. Kolorowe ognie dają niesamowite wrażenie.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.